Algemene voorwaarden


Verzendkosten

Wij berekenen € 3,95 aan verzendkosten ongeacht de grootte van het pakket


Verzending

Uw bestelling wordt verzonden zodra wij uw betaling of akkoord op uw betaling hebben ontvangen. U ontvangt een bevestiging per e-mail zodra wij uw betaling binnen hebben en wanneer uw bestelling verzonden wordt.

Alle bestellingen worden op werkdagen binnen 1 a 2 dagen verzonden.

Mocht het desondanks voorkomen dat een artikel in de gewenste maat en kleur niet op voorraad is, dan zullen wij u terstond informeren over de levertermijn, en desgevraagd direct de betaling voor de (tijdelijk) niet leverbare artikelen restitueren.


Ruilen en Retouren

Retouren

Wij doen er alles aan om u via onze website voldoende te informeren over de artikelen. Mocht een artikel desondanks niet aan uw verwachting voldoen, dan kan dit geruild of geretourneerd worden.


Herroepingsrecht

Op basis van het herroepingsrecht heeft u de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product/de producten.

Nadat u de melding aan ons heeft gedaan dat u de overeenkomst wil ontbinden krijgt u aansluitend hierop 14 dagen de tijd om de producten terug te sturen.

Wilt u gebruik maken van deze bedenktijd moet u de producten dus binnen deze termijn terugsturen.

Er geldt echter wel de voorwaarde dat de te retourneren artikelen dienen verpakt te zijn in originele verpakking en voorzien zijn van de originele labels

Voor Legwear producten zoals panty`s, kniekousjes, leggings, etc geldt dat u de producten uit de kartonnen verpakking mag halen om het product nader te beoordelen, echter de verzegelde plastic binnenverpakking dient niet geopend te worden, anders kunnen wij het product om hygiënische redenen niet meer retournemen. Voor Underwear producten geldt dat deze niet gedragen mogen zijn en gepast over een eigen slip, anders kunnen wij deze om hygiënische redenen ook niet retour nemen. In dat geval zullen wij de producten aan u terugsturen en krijgt u deze niet van ons vergoedt!

Indien u meer doet dan nodig om het product te beoordelen, of er onnodige schade aan het product is ontstaan, dan kunnen wij deze waardevermindering in rekening brengen.


Ruilen

Voor het ruilen van artikelen geldt dezelfde termijn en dezelfde procedure, met dien verstande dat u op het retour formulier dient te vermelden welk artikel c.q. welke kleur of maat u in plaats van het te ruilen artikel wenst te ontvangen.


Retourprocedure

Indien u een artikel retourneert, verzoeken wij u vriendelijk het volledig ingevulde retour formulier mee terug te sturen.

Dit formulier vindt U bij uw zending.

Het ruilen of retourneren is voor uw eigen rekening,mits wij een fout hebben gemaakt met het versturen van uw bestelling

dan worden de kosten door ons vergoedt.

Bij afgifte van het pakket ontvangt u een verzendbewijs met daarop een barcode. Bewaart u dit verzendbewijs totdat uw retour door ons is verwerkt.

De ontvangst en de verwerking van uw retour wordt door ons per e-mail bevestigd.

Het aankoopbedrag zullen wij zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen, gerekend vanaf het moment dat u ons op de hoogte heeft gebracht van de annulering van de aankoop, terug storten op uw bankrekening.

Wij wachten met terugbetalen totdat wij de producten terug hebben ontvangen, of totdat u heeft aangetoond dat u deze heeft teruggestuurd.

Indien u een bestelling volledig retourneerd vergoeden wij het volledige door u betaalde bedrag, dus inclusief de eventueel reeds betaalde bezorgkosten. Bij een gedeeltelijke terugzending vergoeden wij de eventueel reeds betaalde bezorgkosten niet, deze zijn immers van toepassing op de gehouden artikelen.

Retour Adres:

Jambelle

t.a.v. afdeling Retouren

Oudestraat 32

9401 EK

NEDERLAND

Vergeet niet uw contactgegevens en bankgegevens mee te sturen.


Klachten en Garantie

Garantie

Op alle artikelen die je bij ons koopt zit een wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel bij levering in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren moet functioneren.

Als een artikel niet naar behoren functioneert of in goede staat verkeert binnen de toepasselijke garantietermijn, zoeken we zo snel mogelijk naar een passende oplossing.

Bijvoorbeeld door een gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van je geld. Is het probleem met het artikel je eigen schuld? Dan heb je geen recht op gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van je geld. Heb je het artikel normaal gebruikt maar is het gewoon versleten? Ook dan heb je geen recht op gratis reparatie, een nieuw vergelijkbaar product of teruggave van je geld.


Klachten

Uiteraard kan het ook voorkomen dat de kwaliteit van een product na een periode van gebruik niet (meer) aan uw verwachting voldoet. Bijvoorbeeld; het vertoont na kort gebruik extreme slijtage, een knoop of rits is stuk of u constateert dat het artikel niet mooi blijft na wassen.

Mocht een product om een of andere reden niet aan uw verwachtingen voldoen, dan vragen wij u een klacht indienen.

Uiteraard heb je geen garantie indien de klacht veroorzaakt is door:

1.onzorgvuldig/onvoorzichtig gebruik

2.beschadiging door opzet, of door nalatigheid (bijvoorbeeld val en/of stootschade)

3.normale slijtage

4.het niet opvolgen van de wasvoorschriften

Let op: wasvoorschrift

De producten dienen te worden gewassen volgens de wasvoorschriften in het kledingstuk. Indien u ervoor kiest of heeft gekozen voor een afwijkende wasmethode, zal uw klacht te allen tijde ongegrond worden verklaard.


Heeft u klachten?

Wij vragen u een e-mail te sturen aan assen@jambelle.nl

Gelieve in deze e-mail het ordernummer en uw telefoonnummer te vermelden, zodat wij eventueel telefonisch contact met u op kunnen nemen. U mag natuurlijk ook bij ons in de winkel langskomen.

Wij zullen het probleem zo spoedig mogelijk in overleg met u oplossen. Teneinde de afhandeling van uw klacht soepel te laten verlopen, verzoeken wij u onze aanwijzingen strikt op te volgen.

Wij zullen proberen uw klacht binnen 14 dagen af te handelen. Mocht dit om een of andere reden niet mogelijk zijn, dan zullen we u hiervan binnen deze termijn op de hoogte stellen.

De portokosten voor het retourneren van een artikel met een klacht komen in eerste instantie voor rekening van de klant. Deze kosten zullen gecrediteerd worden indien de klacht gegrond wordt verklaard.


Btw- nummer

Het btw nummer kunt u opvragen door een mail te sturen naar assen@jambelle.nl